kom igen nu ! :o
2010-01-17 / 21:11:41 / Dagbok

Förlåt det låter kanske lite elakt. Men ni suger på att ställa frågor på frågestunden )-: Jag har typ inga frågor alls och jag tvingar nästan mina kompisar att fråga en massa frågor )': Men ifl. Ni vet att jag sa att ni skulle få en överaskning när jag fick 15 läsare. Och tadaaaaa. 15 LÄSARE :D:D:D:D:D:D:D Men lix, jag hade tänkt mig en fototävling men så blev det ju tyvär inte. Istället så ska ni få en udda överaskning... nämlingen att jag ska BYTA BLOGG :o Känns lite tomt med bara typ 5-10 inlägg som jag bara gjort där än, eftersom jag har 250 inlägg här. :s :o Men ifl, jag tänker faktist göra så att jag ställer en till mig stäjv i frågestunden nämligen : vad min nya blogg heter. För det tänker jag inte avslöja här ;-) Så ni får skynda er med att ställa frågor för ju mer frågor ju snabbare avslutar jag tävlingen ! ;-) Så klicka här om du vill ställa massa frågor till mig, och jag tänker faktist göra något udda :o Dom första fem (som har blogg adress) som kommenterar minst en fråga får en länkning längst ner i 'frågestund - inlägget' hahaha :-D Så let's start now ;-) !


2 Kommentarer
GINA (fotoblogg):

inte byte blogg D:

Ha foto tävling :)



SKRIVET DEN: 2010-01-18 KL: 21:56:10 URL: http://giiinaa.blogg.se/
ELLEN - eecederholm.se:

snygg blogg!



SKRIVET DEN: 2010-01-20 KL: 11:12:29 URL: http://eecederholm.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: