SVAR FRÅGESTUNDEN.
2010-01-22 / 21:18:46 / Dagbok

Nu har jag äntligen ordnat och fixat med alla frågor, så varsegod ! :D Och den viktigaste frågan har vi ju såklart överst ! :D

Vad heter din (min) nya blogg ? ;-)
SVAR: Den heter http://fotosannah.blogg.se. SÅ LÄS DEN ISTÄLLET FÖR DEN HÄR ! :D

PERSONLIGT:

Vad är det bästa du vet ?
SVAR: Hmm.. Det är en väldigt svår fråga och jag kan no tyvär inte svara på den !.
 
Vilket land skulle du vilja flytta till ?
SVAR: Åh, jag har alltid velat bott i London eller New York, men jag vill även flytta till dom varma länderna också som: Thailand, Egypten, Tunisien & Turket tex.. :)

Snyggaste killen du vet ? ;)
SVAR: Ojj.. Det har jag absolut ingen aning om, det finns ju många snygga kändisar (om du menar kändisar?) men jag tror jag står över att svara på denna fråga.

Cirka hur många läsare har du varje dag ?
SVAR: På min gamla blogg (denna) så har jag runt 50-90 som läser min blogg varje dag. På min nya har jag bara mellan 15-20 personer som läser min blogg varje dag.

Skulle du gjort vad som helst för 1.000000 kr ?
SVAR: Nej, det skulle jag nog inte. Kanske nästan vad som helst. Men jag skulle inte gjort allt för den stora summan :o

Vem är din bästavän ?
SVAR: Alltså, jag har många bästavänner men typ Moa & Sabina har alltid vart dom som går först så jag antar dom.

Hur fixar du dig på morgonen, innan skolan!?
SVAR: Hmm.. Jag fixar typ året snabbt bara, sminkar mig, väljer kläder, sen är jag klar ! :)

Vilken mascara rekomenderar du ?
SVAR: Svår fråga, den jag använder nu, är inte direkt något jag rekommenderar, så svart blir nog: Jag vet inte.

Och vilket foundation rekommenderar du ?
SVAR: Jag rekommendera starkt den gamla vanliga typ 'kräm' fondationet (kommer inte ihåg vad det heter, men kan skriva det här sen om jag kommer på det.)

Har du pojkvän ?
SVAR: Nej det har jag inte.

Vilket land vill du åka till och fotografera?
SVAR: Jag skulle hemskt gärna vilja åka till Thailand igen!

Vilken är din favoritlåt?
Just nu är det : The Baseballs - Umberella

Vad är det bästa med sommar och vinter?


FOTOGRAFERING&DESIGN:

Ser att du gillar att fota, vad gillar du mest att fota för något!?
SVAR: Porträtt är roligast, men jag gillar även att fota natur.

Bästa porträtt bilden ? :)
SVAR: Som jag sa i förra inlägget så sitter jag vid brorsornas dator så jag har tyvär inga bilder..

Kan inte du också börja med lite photoshop tips? för liksom du e ju jätte duktig i ps :D
SVAR: För det första, tack ! :D För det andra.. Alltså jag vet inte, liksom jag vill lära mi mera innan jag börjar med photoshop tips och sånt. :/

Vilka photoshop använder du ?
SVAR: Jag använder mig av Elements 8 & CS 2 beroende på vilken dator jag sitter vid.

gör du designer till andra gratis ?
SVAR: Just nu så skippar jag allt och avsluter ALLT. Men jag startar igen då när jag orkar & kan.

vilken är din favorit bild ?
SVAR: Jag kan gärna vissa dig min favorit bild sen, men tyvär inte nu eftersom jag sitter vid min brors dator. :/

favorit fotoblogg ?
SVAR: Hmm.. Svår fråga men jag tror faktis att det är Lina Flodin ! :D

kan inte du göra ett inlägg om din fotoutrustning ?
SVAR: Jo jag hade tänkt att fixa det i min nya blogg ! :D

drömkamera ?
SVAR: Min drömkamera har alltid vart nikon d90, och det kommer den va ett långt tag fram över ! :D

BLOGGEN&ANDRA BLOGGAR:

Hur kommer det säg att du börja blogga ?
SVAR: Jag vet faktist inte men jag tror det var för att kunna få ut lite av min vardag & för att kunna vissa upp det jag gillar. Typ som fotografera & photoshop.

Kan inte du börja med lite 'veckans blogg' eller 'veckans tävling' eller något ?
SVAR: Jo det är väl klart jag kan.

Tycker du det är kul att blogga ?
SVAR: Jo visst är det roligt, men jag tycker det tar för mycket av sin vardag. Men jag kommer ändå fortsätta blogga ;)

Varför bloggar du ?
SVAR: För att kunna berätta om min dag och kunna vissa upp mina bilder m.m...

Vilka bloggar läser du?
SVAR: Jag läser väldigt olika bloggar men mina bloggtips är nog : Gina, Sanna, Matilda, Falsksanning, Elin Kero, AnnaLina m.m...

Hur länge har du haft din blogg ?
SVAR: Jag har haft den sen 2009-08-30. :D

Varför har du skaffat ny blogg ?
SVAR: För att jag e otroligt trött på denna och allt blev bara fel med denna så.. ):

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: