Godnatt bloggen *:
2009-08-31 / 23:09:06 / Dagbok

Idag har jag vart med först Emma, :) <3
Vi var vid bibloteket och räkna matte :M
Sen kom Elliot & Jekke, då ville dom ha
sexual kunskp istället (yy' *HOST* eller
så vare igentligen jag & Emma som ville
det, men skit samma (yyy' sen efter ett
tag kom Jonne också, -.- ADHD BARN (aa'
Jag älskar dig med :M aja, jag ville se en
bild på hans mobil men han vägra vissa
mig den & innan han kom till oss så var
han och köpte strängar till sin elgitarr :MM
så jag var så elak att jag snodde dom, (a'
men han tog tillbacks dom sen :( och jag
har FORTFARANDE INTE FÅTT SETT BILDEN :o
Sen kom en biblotekare & sa att vi skulle vara
tysta x'D :M Troru vi va det eller ? NEJ x'D
Sen drog vi ner utanför vasa hallen, & ringde
Lenart, Moa & Fanny vet vilken >:-DDD <3
Jonne fråga om han var kåt, Han ba: AA lite.
Och sen börja alla assgarva x'D en så skulle
Emm hem så jag blev själv med tre killar ;o
Men sen efter ett tag gick Jonne hem också
så blev det bara jag Elliot & Jekke kvar ;oo
Men sen så skulle Elliot hem, då gick Jekke
hem också, så alla ba dissa mig, då fick jag
gå genom hela jävla hedemora, tills jag kom
hem till mig ;'(((((( så nu har jag ont i fötterna ;(
BAJSIGA SKOR :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Men nu måste jag sova, skola imorrn.

Godnatt bloggen & alla bloggläsare >:-M <33

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: