Asso shit.. DET E OSERIÖST -.-
2009-12-28 / 23:08:51 / Random

Herregud.. jag la ut lite bilder på mig&rebecka från igår på min bdb (bilddagboken) och alla ba : SHIIT VILKA FJORTISAR NI och GUD FFAN VA FULA NI ÄR och JAG TROR NI SMITTATS AV KISSEMISS SJUKAN och så vidare... Fattar ingen att det är OSERÖST eller ? -.-' Asso gud, jag hatar folk som inte tål skämt lix shit -.-' Visst jag tål sånna kommentarer men när dom fortsätter och skriver så på alla bilderna. Då blir det jävligt drygt. Lix ta det lungt lix. Det är bara på skoj vafan ! Om ni inte har nå bättre för er kan ni ju skaffa er ett liv . Herregud -.-'

1 Kommentarer
Rebecka:

ja ellehur !

kan ingen förså att vi inte är serriösa ! ?



SKRIVET DEN: 2009-12-29 KL: 10:05:14



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: