Hejhej ! :)
2009-11-16 / 11:34:40 / Dagbok

Är hemma från skolan idag... alltså sjuk. Rätt tråkigt, fast det är skönt att jag slapp åka skridskor idag !! JAG HATAR DET ! :o Men iallfall orsaken till varför jag inteuppdaterat något sen fredags. Ja som jag skrev i fredags/lördag natt så har jag vart hos Fanny, fast i lördags så åkte jag hem från henne fast jag skulle sova där en natt till. Jag mådde dåligt, hade ont i magen, sen när vi skulle gå hm från Dennis som vi var hos så spydde jag i diket. Inte kul. Inte jävla minsta kul :-( Men aja, sen fick jag åka hem, sen igår kväll skulle jag ha uppdaterat men då fick datorn nå fel så jag kunde inte & den e fortfarande så, så nu sitter jag vid mammas. Men nu ska jag gå till min dator och försöka få igång den, sen så åker jag hem till pappa igen, puss hej :-D


[ haha, bilden e en aning muppig, men jag slängde bara ihop den på fem minuter så :) ]


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: