Lif - Aik ♥
2009-11-11 / 20:40:54 / Dagbok

Leksand på tv just nu. Tröjan på. Lyssnat på lite youtube låtar från leksand. Sitta vid datorn i 10 min. Efter bara 25 sekunder vart det mål för leksand, just nu ståre 4-1. Hur glad får man bli från skala 1-10 ? :DDDDD

Men jaja, har inte bloggat på skit länge känns det som. så nu ska jag berätta lite om min dag... Först skolan, vasa, språk. Det var väl okej. Fast jag skämde ut mig totalt... igen ;) HAHAHA. Aja sen vare tillbacks till vanliga skolan igen. Gamla vanliga :) Sen efter skolan var jag med Rebecka, Isolde & Emma. Så sjukt att det e roligt.. hmm.. Bara då enstacka som fattar ;) Jaja.. Vi hade SKIT kul, :-D Men sen vare hem, äta, sitta vid datorn en kort stund, sen vare hem te ekan och.. ja.. nu sitter jag här.. :-D

Men nu måste jag gå och fortsätta kolla på matchen. Kram Sanna ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: