Rubrik här ?
2009-11-07 / 20:58:36 / Dagbok

Oseriöst inlägg med önskelista, så ni vet !
Men iallfall, befinner mig i utkanten av Åmål just nu. NIICE. Jo visst.. Men aja, kan berätta om min dag här i 'fucking åmål'. Eftersom Anett bor i utkanten av åmål och vi skulle handla så fick vi lov att åka in till åmål tidigt på morgonen. För annars skulle det vara fullt med människor överallt. Men jaja, köpte en Julia tidning & godis & deo i affärn om nån bryr sig ? (aa' Sen åkte vi hem till Anett, och nu har vi väl inte gjort så jätte mycket :P Just nu sittar man och snackar med en jätte snäll & social kille (yy'. Första som är så social på skit länge... Filip heter han iallfall... Om jag ska vara ärlig har jag inte en blekast aning om vem han är & vrf jag adda han ;s Men duktigt att jag gjorde iallafall, för han e sneeeel (-: Men jag ska dra nu, puss *-:


Så ser min kamera ut, det går att ta kort men den dampar :-o


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: