SORRY BEJBS !
2009-11-02 / 20:43:04 / Dagbok

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT !
Jag har inte uppdaterat ett piss på skit länge ju, asso, jo, men inga riktiga inlägg ;( Menjag har faktist en orsak... Vad jag ska blogga om ?.. Har inte en jävla aning. Men nu hade jag iallfall tänkt göra en liten kort samman fattning om mitt höstlov. Jag har typ var med kompisar hela tiden, förutom när jag var i Mora vilket var i början av påsklovet. från sön-ons :( Jag var hos mormor då ju. Vi shoppa lite och jag köpte ett par SKIT snygga skor, som jag självklart några dagar senare klev i leran med... Så nu är dom nästan helt för störda :( Aja, men typ på tisdagen så var jag på mormors dagis, fick träffa sötaste Agnes & Ella ♥ Sen har jag väl inte gjort så mycket mer än att vart med Eddie, (liten stund på lördagen..), Dennis, Fanny, Lovisa, Och lite Julia & nån annan konstig kille :D Hehe :) Men jag kan väl berätta lite vad jag gör just nu också då :P Ska ju vara hemma själv, Mamma jobbar natt, så det blir väl att sova på soffan som vanligt då :/ Men ska gå och softa framför teven med en dricka nu. Så hejdå ! :*

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: