ÅÅÅÅÅÅÅH !!!!
2009-10-14 / 21:43:40 / Dagbok

Nu måste jag VÄRKLIGEN VÄRKLIGEN skärpa mig ! ;( Jag uppdaterar aldrig ! ;( Jaja, jag försöker, HAr precis gjort klar ALL läxa UTOM matte -.- Iallfall, kan berätta lite om min dag, :) Var med Rebecka idag :) Vi hade jätte roligt, tror nog inte vi skratta så mycket. BARA TYP HELA TIDEN ! xD Först så 'drack' vi joghurt (stavning?). Sen såg Rebecka nån cp störd man i fönstret som plinga på hos dom och vi blev typ ass rädd, höll nästan på att dö ju :o Han var skit läskigt, gick jätte konstigt & var en utläning, ingen neger, utan utläning xd Sen satt vi vid datorn rätt mycket, hon råka göra en jätte pinsam & rolig sak, så vi satt å asg så att tårarna rann :') sen så typ gick vi ut i deras stall och gick runt lite där :) Mysigt faktist, :) Sen gick vi in och klädde ut oss till fjortisar, och vi ville inte att hennes mamma skulle se oss, så vi stängde in oss på hennes rum, men då blev det jätte konstigt ljus på kameran så vi ville vara inne på hennes mammas rum, eftersom hon var nere så trodde vi inte hon kunde se oss. Efter ett tag så hörde vi trapp steg i trappen, ochvi ba shit och sprang och gömde oss bakom sängen xD. Först såg hon oss inte, men sen när hon gick och la kläder på sängen så trodde rebecka hon hade sett oss, så hon ba: Hej mamma! :D Det såg ut som hon sett ett spöke, hon blev skit rädd xd sen så ringde mamma och var jätte sur. Jag skulle hem :'( Men vi har haft jätte kul idag ! :D Bilder kommer säkert ! :)

/ kram sanna *:


1 Kommentarer
Rebecka:

hahahahahha xD

hadee jätte kuul <3



SKRIVET DEN: 2009-10-15 KL: 15:40:17 URL: http://rebeckaheterjah.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: