FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT ! :o
2009-10-09 / 23:23:17 / Dagbok

förlåt för EXTREMT DÅLIG UPPDATERING ! :o Men det är faktist för att min dator gick sönder i går :'( så nu på söndag ska jag upp med den till Ingmar så han får laga den :D Men iallfall, vart på skolan idag, vi kolla på teater, den SÖG. :) SÅG MIN *LSKADE VZZLA EN HON VAR JU SÅ JÄVLA BLIND SO VANLIGT OCH INTE SÅG MIG ! :( Sen typ hade vi jumpa, sen så har jag bara åkt bil hela dan, enda till klockan 7 åkt vi bil, tänka dig 5 TIMMAR i en bil. Usch säger jag ba ;s aja, sen nu på kvällen har jag väll suttit vid datorn lite, har fixat nytt på bloggen igen, en 'Rosa banden sak i vänstra hörnet' !' :D stolt, (a) aja, men jag ska väll kolla runt lite om vad mer jag ska göra åt bloggen (aa' puss ! ;)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: