Har inte bloggat nånting typ idag ;(
2009-10-16 / 22:21:15 / Dagbok

Vad DÅLIG jag är ;( Fast istället har jag ju vart med värdens bästa Eddie<3 Har saknat dig, det var fett mys (L)... P.S JAG HATAR DIG JÄVLA TÖNT. Inte eddie alltså utan en annan... Vi har det bra utan di. Okej ?. Eddie, du är det bästa som finns. Om du väljer henne, eller om det skulle hända nått rättare sakt. Då jävlar L*****. Då äre du som får betala. Som om hela ditt 'falun FJANTgäng' kommer gå på mig. Det är ditt fel. Jag har lovat Ella att jag skulle lägga ut en sprillans ny bild, men vet du ?. Jag har inga ust nu, men imorrn kanske det kommer, så du kan väll nöja dig med en rätt gammal bild. På solnedgång vid träden. Personligen är det en av mina favoriter :)


2 Kommentarer
sara:

Det sa ju mycke! :o :D

Haha, han en forstat bra kväll/natt.

KRAAm



SKRIVET DEN: 2009-10-16 KL: 22:37:21 URL: http://akergren.blogg.se/
du vet vem.:

fattar it vrf du orkar?!

jag vill it sabba nått för er, vr skulle jag,?!



SKRIVET DEN: 2009-10-17 KL: 01:31:49



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: