Hejsan bloggen ;)
2009-10-15 / 22:09:06 / Dagbok

Blev lite sen uppdatering idag. Har precis gjort klar all läxa :) Skönt, brukar ju typ alltid få läxa över helgen, så jag är lite halft stolt just nu (aa' iallafall, har vart ensam idag, har gjort... absolut INGET ! :o Eller jo, suttit vid datorn, gjort läxor, gjort mat... juste,, gjorde bacon, efter ett tag när jag stod där kolla jag bak lite, rummet var typ fult med 'rök' äre vad man ska säga, kort där efter börja brand alarmet tjuta, usch, jag trodde det skulle börja brinna jag blev skit rädd. kunde inte ens röra mig där efter, när det slutat tjuta och jag satt på fläkten, (som jag glömt satt på därför vare ful't i 'rök' i köket...) satt jag bara i soffan och skaka, jag var livrädd :o fast det gick över ganska snabbt fast jag skakar fortfarande ;s värkligen värkligen inte min dag idag ! ;(

kram sanna ! <3




1 Kommentarer
Din Bror:

Det stavas ( Verkligen ) kom ihåg det!



SKRIVET DEN: 2009-10-16 KL: 10:40:12



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: