Hejsan! :D
2009-10-18 / 00:25:25 / Dagbok

Shasha bloggen... euuhh ? ;s hur kunde jag ens tänka på att skriva sådär, det är ju vidrigt !? ;s eeeeuuuhh ;s Men aja, nu får jag sluta tjata på att 'shasha' är ett vidrigt ord. Har skrivit tusen inlägg där det har ståt så och jag har gnällt över det ;o Men iallfall, back to the real. Har vart från 10 till klockan 3 har jag vart med bejb. Vi har haft det mys<3. Sen typ drog vi till Dennis som vi skulle vara med efter 4, men det blev typ lite efter 3 ist :) först var vi inne en stund sen gick vi ut och sparka på en fanta flaska sen råka jag sparka upp den på nåns gård (aa' Så vi kuta som ffan och slängde oss i buskarna bakom Dennis hus (aa' Sen hade vi inget att göra som vi messa/ringde Fanny som bodde två hus längre upp på gatan om hon kunde komma ut :) Niice :) Hon var med Julia, men dom var med oss endå, så jag slapp vara ensam tjej (aa' vi gick typ hur mycket som helst, sen så var fötterna så stelfrusna så man nästan börja gråta, fråga julia, det var inte skönt! ;( Men sen så gick vi hem och skulle byta skor, strumpor, byxor & jag skulle äta ! :) Det där med byxor, är något jag inte bör nämna i bloggen. :) Asso tänk inget pervest nu ! ;) men aja, sen var jag väl med Moa, Lovisa, Sanna B, Fanny, Eddie & Dennis :) vi körde nå konstig sak ;s Nå ande sak, skit läskigt ;s men sen hände det inte så mycket mera. Så jag behöver inte berätta något mera :)


Bild från när jag var (själv) med älsklingen <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: