hejsanhejsan .
2009-10-06 / 20:32:51 / Dagbok

har inte uppdaterat nått på GRYMT länge. Men det är faktist för att jag inte haft datorn på typ HUR länge som helst, iallfall, ska berätta lite från igår.. Först var det skola, roligt?! nej.  Eller jo lite :) Vi körde svarta madam, gick inge bra, alla börja skriva utan andledning för dom tyckte  som såg nått (?!) Själv såg jag inget. Men jag ville se nått, fan va coolt ! :o :D Sen efter skolan gick vi hem till Rebecka. Alltså jag Åse & Isolde. Alla fyra (Rebecka, Jag, Åse & Isolde) gick fram, längst gatorna till Rebecca, som bara bodde några hundra meter från skolan :M :D Sen så klädde vi ut oss... VI BLEV GRYMT SNYGGA ! Lägger kanske ut några bilder lite senare. Om jag vågar, dom kanske mördar mig :'ooo aja. Men vi hade iallfall roligt, vi gick ut sen också. I KLÄDERNA. Jag såg ut som att jag gick i sömnen. Alltså i kort-korta byxor & linne :M Åse var cooooool! & Rebecka var också cooool! & Isolde var också cooool! :D hahhahaha :D Aja, vi hade kul ! :D Idag har jag bar gjort Läxor, läxor,läxor,tappat mobil i golvet så hela skiten gick sönder,pysslat ihop mobilen igen, läxor,läxor, mat & datorn ! :D det där var väll typ allt från min dag, PUSS *:


[ vet, bilden är FETT mysig. ]


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: