Hemma igen :-)
2009-10-23 / 13:50:28 / Dagbok

Hemma ige från doktorn :-) Han var snäll... Han höll på att klämma magen ur mig ;-o men fick ialllafall veta att det inte var nått med min mage/sidan. Tur :-) Men iallafall, han tipsa mig om att äta bättre mat och mer hälsosamt :-) eeh, venne hur det ska gå eftersom jag lever på min älskade dricka :-o :-( Hjälpa mig ? :-o Haha, men iallafall sitter just nu och pratar på msn med min bror (stoffe) som just nu är i philippinerna. Avundsjuk :-( Fast... i Hongkong (han kommer resa runt på olika platser) så kanske han kommer köpa en systemkamera till mig ! :-D :-D Lycklig ! :-D Men jag ska spela lite sims 3 nu. Har inte spelat det på GRYMT länge :-o Så jag måste nog uppdatera lite saker :-)
Puss&Kram

1 Kommentarer
isabelle!:

tyvärr så är de försent ;//

hur gammal är du?:)



SKRIVET DEN: 2009-10-23 KL: 23:04:49 URL: http://iisssabelle.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: