Ingen bra updatering ALLS !!??
2009-10-24 / 09:58:02 / Dagbok

Ojdå, bloggade inte igår kväll jag vet, men det var faktist så att jag var på 6c (tror jag det var?) disco. Mysigt :-) Typ dansa med Eddie jätte mycket. Alltså tryckare :-M Typ den näst sista va kanske i 25 min ?!?!?!?! :-o Haha, höll fan på att falla ihop ju ! :-o Men endå jag hade ganska kul. Förutom att jag inte fick dansa pga att jag hade ont på det där stället brevid magen x-D Men aja, idag ska jag väl troligt viss vara med Lina :-) <3 Eddie & Dennis fråga igår om dom fick vara med så jag ska väl fråga Lina om dom också får vara med :-) <3 Och sen på söndag kommer jag grått som fan ! :'-(  Bara för att först ska jag till kupolen. Det ska bli kul och sen ska jag till Mormor, i Mora från Söndag-Tisdag. UTAN INTERNET ! -.-' ååååååh vad jag kommer bli sur om jag inte får blogga. EFtersom jag inte vart aktiv på typ, hundra år -.-' Men jag kan väl försöka smuggla åt mig datorn på Mormors jobb :-) Men kan inte skriva mera nu,
Puss & Kram (y'

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: