ja, har man tid så har man :)
2009-10-02 / 18:13:25 / Dagbok

Mamma kommer inte förnsen 8 ikväll så jag passar väl på att blogga lite, jag har märkt att typ alla har bytt design nu till en mer 'höstaktig' så jag tänkte ikväll om jag har lite tid över kan jag ju sätta mig vid datorn och iallfall börja på designen :D så jag lovar, inom snar framtid kommer det en, ny mycket bättre design pga av att jag ska få ADOBE PHOTOSHOP CS 4 :D:D:D:D:D:D:D JAG ÄR ÖVERLYCKLIG :D men iallfall sitter och leker lite i picnik. En bildredigerings program x) har inget riktigt photoshop på den här datorn så jag kan inte göra något :o Men iallfall, så det kommer väl lite bilder från picnik snart. Tror jag iallfall :D


[ HAHAHAHAHA. Bild från när jag och Moa var, JAG SAKNAR DIG LILLA FLICKA. Kom hit. <3 ]


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: