Ute och fotograferat nyss ! :D
2009-10-10 / 17:06:16 / Dagbok

Kollade klart på Djungel George för en stund sen. Efter vi (jag, Jonatan, Anett & pappa) kollat klart på filmen gick jag & jonatan ut och hoppa :) kul :) Sen så efter en stund så blev jag så otroligt sugen på att fotografera så jag frågade Jonatan om han ville bli fotograferad, ETT foto blev det på han. Sen sa han att han inte orka mer, såå då gick jag runt och fotograferade allt möjligt. Har KANSKE glömt sladde till kameran-datorn hemma, ska snart springa ut och se. Men iallfall, bilderna kommer... så småning om :) Men iallfall ska väl, sitta vid datorn lite nu, och göra.. ingenting :) Det jag gör bäst! hahha, ska försöka uppdatera mycket idag, men vi får se hur det blir :D:D:D Och en till sak, håller på att fifflar lite med designen, så håll ögonen öppna snart kommer det in en massa nytt på bloggen :D Kram Sanna ! :)


1 Kommentarer
M A T H I L D A:

SVAR najs :D vgd ikväll då?



SKRIVET DEN: 2009-10-10 KL: 17:34:34 URL: http://mathiildaslife.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: