Design, :)
2009-09-13 / 19:48:46 / Design

Vill du ha en gratis design, ja det tror jag nog.
Och om du vill det så är det bara att följa dom här små punkterna. :)

Du mailar till mig, min adress är [email protected].
I mailet ska följande saker stå med:
*Vilka färger vill du ha?
*Vad ska det stå?
*Bilder (bifoga)
*Skriv inloggningsuppgifter (email och lösenord) om du vill att jag ska
lägga in den direkt jag är klar.
Jag kan annars maila tillbaka sen men då tar det ju förstås lite längre tid.
*Ett tema på blogg, tex. prinsesa, rally, massa :)

Skriv gärna om du har någon bra bloggsida,  på hur
du vill att din design ska se ut. så att jag kan få tips du vet.


Du ska också gå in på www.dafont.com och välja vilket typsnitt du vill ha,
(skriv länken i mailet, så laddar jag ner den)
om du inte har skrivit det så väljer jag själv.


Så, hoppas verkligen det här ska hjälpa mig lite.. Trodde inte att
det var så många som ville ha hjälp! Haha :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: