Dissar & Hissar.
2009-09-04 / 20:24:32 / Bästa/Värsta


1. Rosa nagellack
För det första tycker jag att det är EXTREMT snyggt med rosa naglar.
Och för det andra så ser det mer naturligt ut än nån ful grön eller svart.
Asso, vem vill ha anorlund naglar ?!, inte jag iallfall (:

2. Äkta vänner
Ja alla vet ju varför, dom är underbara & går inte att leva utan så är det
bara ♥ Det finns inget som går upp emot att få vara med några som man
verkligen kan vara sig själv med, dom man inte behöver vara lix, lite extra
sminkad med. Äkta vänner kan man vara precis sig själv med ! ♥





1. Falska vänner
ÅÅH, man bara hatar dom. Dom man tror man älskar, men egentligen borde
hata. Dom man berättat allt för men som sedan säger allt till nån annan. Det
är det värsta som finns. Om jag ska vara ärlig så vill jag utrota falska vänner (a)

2. Dåliga hårdagar
Man vaknar och är jätte försenad till skolan så ska man fixa hinna fixa håret
och allt. Så när man kommer till spegeln så står håret åt ALLA hål & kanter.
Det är det värsta som finns ska jag säga. oooooooooooooooooooooooooo:

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: