hej bloggen :)
2009-09-20 / 13:13:30 / Dagbok

[INLÄGGET SKULLE PRODESERAS IGÅR ]

chacha.. (; <3 hahha. jag hatar det ordet. det är så jävla äkligt.
men iallfall, nu ska jag väll berätta lite om min dag. vakna i min
säng idag inte mammas som jag gjorde igår (aaa' hahah. jag
äger. visst ? :) men iallafall, vakna vid typ åtta och satt mig direkt
vid datorn, smart liten tjej (I) började skriva ett inlägg men palla
inte fortsätta (aa' taha. sen så efter ett tag fick jag bara lust att
göra en desgin. hmm,, det gick inge bra. Sen så var jag med Jerry & Sanna.
Jag fick lov att gå ner till säters grill för att träffa dom ;ooo
Sen så tyck stack vi inn på expert och kolla på mobiler, då tog jag Jerrys (aa'
Sen så stack vi och fick gratis saft & pepparkakor (aa' VI ÄGER (yy'
Sen gick vi inn på Loppisen och köpte, dricka för 5 kr, två par örhängen för 5 kr,
stinkbomber också för 5 kr, och klistermärken för 2 kr ;) sen stack vi till
skolan och smällde stinkbomberna. USSSCCCHHHHH :sssssssssssssssss
Dom stank rutna ägg, jag trodde jag skulle spy, men det gjorde jag inte (aa'
Sen så cykla vi genom hela säter ända till Jerry, och fråga om han fick sova
hos sanna. Sen så fick vi jätte bråttom till IP så då fick vi lov att cykla hur
snabbt som helst genom HELA säter. Min bror hade fotbolls match...
DOM VANN MED 6-1. LÅNGSHYTTAN-SÄTER.
hahahhahha. mer om dagen kommer i ett annat inlägg, för nu måste jag gå.
puss hej ! :)


2 Kommentarer
FRIDA - It´s all about me:

Vinnaren av min veckans blogg har blivit framröstad nu, gå in och se om det var du som vann! :)



SKRIVET DEN: 2009-09-20 KL: 20:47:48 URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Gina:

Jag gjorde det i gimp :D Du vet markeringsverktyget det tar du och drar där du vill måla. Sen tar du en såndära mjuk rund pensel ahh du fattar x] och drar ner okapacitet saken så att det blir genomskinligt sen målar du de e bara att ludda eftersom att det bara går att måla där du markerat ;D



SKRIVET DEN: 2009-09-21 KL: 16:15:10 URL: http://giiinaa.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: