Hissar/Dissar ♥
2009-09-17 / 21:32:31 / Bästa/Värsta


- Disney.. Hmm, faktist, det gör en glad, och man börjar tänka på gamla tider :)

- Hemma kvällar med kompisar, typ är inte det det typ mysigaste som finns eller ?
Det tycker iallfall jag, (yy'

- Kladdkaka, typ OTROLIGT gott eller vad ?! :o Jag tycker iallfall att kladdkaka är
det ABSOLUT bästa som finns, :o plus att det är mysigt om man äter det med sina
bästavänner också :M



- Falska, opålitliga vänner. Enligt mig är det inte det minsta kul med sånna som håller
på så. Jag hatar det, och har alltid gjort.

- Killar. Att dom aldrig fattar :o man skriver kanske att dom tex e söt, men det enda
dom skriver tillbacks är typ, mm vet eller något liknande. Killar e idioter (enligt mig..)

- Mobiler utan pengar. DET SUGER ATT INTE KUNNA MESSA LLER RINGA NÅN ! :ooo
ge mig pengar nu !


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: