FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT.
2010-01-11 / 21:59:26 / Dagbok

Jag vet jag lovade er en 'bildbomd' och allt igår. Men datorn blev typ damp och inget ville funka så så blev det inte :( Och inte har jag photoshop heller. För när datorn var på lagning tog dom bort allt. Så mitt älskade cs4 är borta :'( Men iallefall, kan berätta om min dag lite snabbt nu: Första dagen i skolan :D Hahha, inte roligt -.- Alla var ju typ på snöhögen och ALLA ville putta ner mig, SJÄLVKLART )-:  Haha, jag kände mig som en lite barunge när jag låg nere vid kanten av snöhögen och blev halft snöpulad x'D Men jävligt roligt vare. Fast jag hade mina ljens leggins på mig, så snacka om jag blev blöt :o Haha, min kamera fick följa med till skolan idag också ! :D Fast jag fick inte ha den uppe för mamma, för om nån ick se den kunde dom gå och sno den när jag hade lektion. Det sög. Fast efter skolan blev det att gå till Rebecka och vara med henne. FETTMA NICE DET VAR. HAHAHAAH. Mycket bilder + Att vi tog på oss linnen & tights sen så satt vi och basta en stund sen sprang vi ner och rulla oss i snön. :D Först var vi små fegisar men sen. Så rulla jag runt i typ en minut. Höll på att dö :o Sen sprang vi in i bastun igen :D Sen blev det mera kort. JÄTTE ROLIGT VARE IALLEFALL :D Men bilder får ni när jag fixat photoshop. Så hejdå. :D <3
EDIT: MÄRKTE ATT MAN KUNDE ÄNDRA STORLEK I ETT ANNAT PROGRAM SOM JAG HAR PÅ DATORN, så det blir några bilder iallefall ! :D


Min första bild med canon eos 450d ! :D


Ful bild på mig som min lärare tog när han testa min kamera x'd


Finaste Rebecka ! :D <3






Bilderna... fråga inte x'D

Haha, detta blev ju smått en bildbomb iallefall haha :D Men nu måste jag gå annars blir mamma sur. Hejdå (L)



1 Kommentarer
rebecka:

hahaha, fiinaste rebecka ??? :OOO

(L) !!!!!



SKRIVET DEN: 2010-01-12 KL: 17:46:33 URL: http://rebeckaheterjah.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: