Förra inlägget...
2010-01-05 / 20:30:11 / Dagbok

Haha, kollade på mitt förra inlägg nyss (som nu är raderat..) och märkte att själva rösten var vanlig men inte videon.. Videon snabbspolades nämligen medans min röst var som vanligt, hmm.. Ni som han se den. Var glada att ni fått något att skratta åt idag ;) Aja, nu ska jag prata om min dag istället ! :) Jo som i förra (a, det som är förra nu. inte va..) så har jag vart meed Gina idag ! :D Vi har haft roligtroligt ! ;) Först när hon komvar jag helt förälskad i Nikon D3000 som hon fått alldeles nyligen. Jag stod framför spegeln och fota sånna där ''jag&min kamera'' bilder i typ evigheter.. Sen gick vi ut och fota änder & ankor ! :D Kulkulkulkul ! ;) Och juste före vi gick ut och gjorde det så fota vi vattendroppar & vatten från kran. En del bilder blev faktist jävligt *ursäkta mitt ordval..* hufsade ;)
Ja.. Åter till änderna.. Efter vi hade fotograferat dom ett tag så blev jag helt jävla skakis & mina händer var fan levande istappar ! :o Kallt !!!!!!! o; Men det var ändå rätt mysigt att fotografera dom för dom var så himla fiin ju :o Sen gick vi hem till mig för vi frös så jävla mycket ;o När vi kom hem satt vi typ vid datorn och jag stod självklart framför spegeln och tog ''jag&min kamera'' bilder... i evigheter. Hahaha, men sen så messa jag pontus och fråga om han och clabbe ville komma men det kunde dom inte för dom var hundvakt.. Då gick vi till dom istället (-: Sen hända massa som jag inte orkar prata om :o För nu blev jag trött i händerna. :o Fast måste bara säga en sak.. JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD FÖR MIN 3 NYA PREMINATER :DDDDDD NI VET JAG ÄLSKAR ER ♥♥ Men nu orkar jag inte mera, hejdå ♥

2 Kommentarer
V I L J A:

Svar: Då lägger jag till dig med nu då :)

Allt bra föresten?



SKRIVET DEN: 2010-01-05 KL: 20:39:48 URL: http://viljasvarld.blogg.se/
GINA (fotoblogg):

Haha, jag hann ju inte se :-(



SKRIVET DEN: 2010-01-06 KL: 13:44:30 URL: http://giiinaa.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: