Haha, överaskning.. igen ? (-;
2010-01-04 / 23:30:28 / Design

Ja, som ni ser har jag en ny design.. IGEN ! (Y) Jo, jag kände : Jag kan mycket bättre än sådär, så jag börja på en ny bloggdesign.. Och tadaaaa. Deta är resultatet, visst blev det bra ? :-D Jag är själv supernöjd ! :-D Men det är två saker bara.. Ni ser där uppe där jag har satt t.ex : Bilder -med mera- & Om mig & Kameran & dom andra tre sakerna. Jo, jag har ju inte skrivit något inlägg om min kamera & utrustning än, utan de kommer jag gör då jag fått min älskade : Nikon d3000 ! :-D Ja, det är sant ! :-D Denna ska (troligen) beställas imorn. Sa iallefall mamma nyss, men vi får se hur det blir. HOPPASHOPPASHOPPAS ! (L) Föresten funderar jag på att köpa ett stativ samtidigt.. Bra eller dålig ide ? Eller vad säger ni ? Men iallefall, andra saken.. Headern kommer inte att vara kvar.. För imorn ska jag och Gina va och ja, vi kommer inprensip (stavning?) att fota hela dagen. Så då kommer jag göra en ny med nya fina vinterbilder eller vad säger ni ? :D ÅÅÅH, jag är ju helt fast vi det där : eller vad säger ni ? , jag säger ju så JÄMT :o Haha, men aja spela roll...

EDIT: nu kanske ni vet orsaken till alla dom konstiga inläggen jag har gjort igår & iförrgår. haha puss ! :)

PUSS BLOGGEN & ALLA BLOGGLÄSARE ! (L)

1 Kommentarer
GINA (fotoblogg):

Jag tycker inte du ska köpa stativ isåfall tycker jag att du ska köpa kameraväska först (yy'

Det måste jag spara till x)



SKRIVET DEN: 2010-01-04 KL: 23:39:07 URL: http://giiinaa.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: