Har ni glömt att jag gör gratis bloggdesigner ?
2010-01-02 / 23:47:04 / Gratis Designer

Har ni glömt att jag gör gratis designer ? Har ni ? Ja då får jag väl på minna er lite då :) Jag gör gratis bloggdesigner till blogg.se & webblogg.se & ingen annan sida. Såhär gör du :

> Läs alla punkter noggrant!
> Alla kommer att få en design förr eller senare.
> Väntetiden beror helt på hur läxfronten ser ut för mig i skolan.
> Seriöst, om du tjatar "Hur går det med designen?" då svarar jag inte och det blir inget.
> Var TREVLIG och använd smilies, det funkar alltid bättre! Hos mig i alla fall, haha.
> Kommentera i DET HÄR inlägget att du vill ha en bloggdesign.
> Du måste lägga till mig på bloglovin.
> JAG tar kontakt med dig, sedan direktkontakt över MSN. (om inte, mejlar vi)
> Du får säga hur du vill ha den, men jag väljer lite hur jag själv vill också.
> Om du ska ha bilder i headern måste dom vara i bra kvalité (inga webbcam/mobilbilder)
> Bilderna ska vara i orginalstorleken (helst) och oredigerade (ex. ej tidigare utklippt)
> INGA copycats tack! Jag gör inte en likadan design som någon annan redan har.
> Jag mejlar Stilmallen samt Kodmallarna till dig!
> Jag använder en testblogg under arbetet med din bloggdesign!
> Du kommer att ha möjlighet att få ändra den högst 3 gånger!

3 Kommentarer
leonora:

kan jag få en design?

min har blivit helt konstig... när man ska kommentera så blir sidan helt wiierd :S

Så jag udrar ifall du kan hjälpa mig? =)



SKRIVET DEN: 2010-01-09 KL: 23:06:50 URL: http://leeoonooraa.blogg.se/
sofie :):

jag skkulle vilja ha en :) vill ändå se den innan xd



SKRIVET DEN: 2010-01-13 KL: 19:46:07 URL: http://soffeeeh.blogg.se/
E M M I E:

hej gud vad snällt att du gör gratis bloggdesigner! :)

jag skulle jätte gärna vilja ha en :) förstår verkigen om du inte har lust/tid! :)



puss o kram! <3



SKRIVET DEN: 2010-02-20 KL: 16:39:26 URL: http://festix.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: