Hmm, nytt bildprogram sålänge.
2010-01-12 / 18:55:22 / Dagbok

Märkte nu att dom bilderna som jag ladda upp på bloggen igår/imorse hade SKIT dålig kvalite o: Så nu har jag laddat net PAINT.net. Nån som vet hur det funkar ? För jag fattar iiiiiiinnnnngggeeeettt. Ska försöka jaga min bror och säga att han får fixa ps till mig o: Men nu ska jag gå och göra mig iordning med mys kläder. För i kväll blir det att lira sims 3 ! :D Gud vad jag saknat det asså ! :o Jag bjuder på en till bild från igår med rebecka. Få se om detta bilr i bättre kvalite än det andra.


ilu !


1 Kommentarer
rebecka:

ily2 !

men allvarligt !

mina axlar i bilden, ser ut som att jag står och hänger xD



SKRIVET DEN: 2010-01-12 KL: 19:42:40 URL: http://rebeckaheterjah.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: